BEN MÜTAHHİT VE MİMARIM YENİ AÇACAĞIM ŞİRKETİMDE SADECE SOYİSMİMİ KULLANARAK BİR LOGO VE ŞİRKET İSMİ TASARLATMAK İSTİYORUM.BU LOGODA ENSARİ İSMİNDEN BAŞKA BİR EK İSTEMİYORUM MİMARLIK,YAPI,İNŞAAT VS GİBİ YANİ LOGODA SADECE ENSARİ OLACAK.YANLIZCA İNŞAATLA İLGİLİ GÜZEL BİR SLOGAN OLUŞTURULURSA LOGOYLA BİRLİKTE KULLANILABİLİR.
Kazanan#423Bu yarışmanın kazananı Etrah™ — #423 numaralı tasarımıyla. Emeğine sağlık, harika iş çıkardın! 👏
İNŞAAT VE YAPI ŞİRKETİME LOGO ARIYORUM
Yaratıcı, özgün, kaliteyi yansıtan sade bir logo arıyorum
ENSARİ