merhaba arkadaşlar.iyi çalışmalar.süt ve süt rünleri üretyicisiyim daha önce burada logo ve ambalaj tasarımı yapan arkadaşlardan yaptıkları çalışmalardan cok memnun kaldım ve tekrar bir logo çalışması için tekrar sizlere ihtiyaç duydum eminim elinizden geleni eskisi gibi yapacagınıza inanıyorum güzel bir iş çıkmasını umarak iyi çalışmalar diliyorum.markam ( s.k sezai kocabaş ) farklı tasarımlarımlarınızı bekliyoum. beyaz peynir logosu olucak.
Kazanan#157Bu yarışmanın kazananı neharbalin — #157 numaralı tasarımıyla. Emeğine sağlık, harika iş çıkardın! 👏
bizi rakiplerimizden AYIRIN...
s.k
S.K Sezai Kocabaş
Stil seçimleri, renkler, ek opsiyonlar ve yüklenen referans dosyaları.