Behzat Sezen
Merhaba benim adım Behzat. İstanbul Aydın Üniversitesinde 3. Sınıf olarak Görsel İletişim Tasarımı bölümünü okumaktayım. Kullandığım programlar: -IA -PS -DW -ID
Yarışma, proje ve hazır logo alışverişi yapan iş sahiplerinin tasarımcı hakkında bıraktığı puan ve yorumlar.
0 puanlanmış tasarım üzerinden.
Henüz değerlendirme yok.