Behzat Sezen
Merhaba benim adım Behzat. İstanbul Aydın Üniversitesinde 3. Sınıf olarak Görsel İletişim Tasarımı bölümünü okumaktayım. Kullandığım programlar: -IA -PS -DW -ID
Portfolyoya eklediği yarışma tasarımları ve kendi yüklediği bağımsız portfolyo işleri.