10 Senelik grafik tasarımcı olarak çalıştım, 2 bebeğim nedeni ile artık bir ev hanımıyım :) Şuanda Farmasi kozmetik firmasında müdürüm. Vakit buldukça artık grafik tasarımı hobi olarak yapıyorum.
Yarışma, proje ve hazır logo alışverişi yapan iş sahiplerinin tasarımcı hakkında bıraktığı puan ve yorumlar.
0 puanlanmış tasarım üzerinden.
Henüz değerlendirme yok.