Muhaammed Ensar Gündüz
Aslında çalışkan ve yenilikçi biriyim.. Bildiğim programlar "Photoshop, Fireworks,.Cor€l ve Flash" bunlar haricinde 3D Max az çok kullanmayı biliyorum.. Ve şuan Illustrator programını öğrenmeye çalışıyorum.. Tabi bilgisayar bölümü öğrencisi olduğum için onuda öğreneceğimden şüphem yok.. Ve yakın zamanda Adobe effect öğrenmeye çalışacağım.. Amaç şu sizlere en iyi ve en yenilikçi tasarımları çıkarmak.. Herşey için teşekkürler
Yarışma, proje ve hazır logo alışverişi yapan iş sahiplerinin tasarımcı hakkında bıraktığı puan ve yorumlar.
0 puanlanmış tasarım üzerinden.
Henüz değerlendirme yok.